Успешната трансформация на един бранд за естествена кожа
Mojo Leather е онлайн магазин, който предлага продукти от висококачествена естествена кожа като кожени якета, портфейли, чанти, аксесоари. Брандът е с дългогодишен опит, характер и силна визия, но с ограничено онлайн присъствие и без ясна стратегия за дигитална реклама.
Клиентът се свърза с нас с ясна цел да започне рекламиране във Facebook и Instagram, след като опит с предишен екип (програмисти, поели и рекламата) не довежда до резултати.
Основните проблеми:
- Нулеви продажби от реклами;
- Без никакъв тракинг. Не се знае кой купува, какво купува и от коя реклама;
- Онлайн магазинът беше custom направен и изключително труден за корекции.
Какво направихме ние?
case study
Поставихме основата: проследяване на събитията в сайта
Първото и най-важно предизвикателство бе, че сайтът нямаше добавени инструменти за проследяване (tracking) към Meta и Google Analytics 4. Не можехме да използваме готови решения, трябваше да създадем наше собствено. Това включваше:
- Интегриране на Facebook пиксел и Google Tag Manager;
- Създаване на индивидуално решение за проследяване на поръчките без помощ от програмистите;
- Събирахме информация директно от страниците на сайта, а не чрез стандартни техники (data layer), защото ни беше отказан достъп от програмистите му.
Решението беше технически сложно, но работещо. Възможно най-ефективното при тези условия.
Решихме проблеми с продуктовите ID-та
Имаше несъответствие между продуктите в онлайн магазина и тези във Facebook, затова се наложи да изградим допълнителна логика, за да може рекламите да „разпознават“ правилните продукти.
Проследихме успешно и крайната поръчка
Тъй като финалната страница след успешна поръчка (thank you page) нямаше никаква информация за продуктите, които са поръчани, ние измислихме решение – запазвахме нужните данни по време на процеса на поръчка, и ги извличахме по-късно чрез бисквитки. Това позволи да виждаме кои реклами носят реални продажби.
Резултати
Метрики | Резултати (в първите 3 месеца) |
Ръст в поръчките чрез Meta реклами | +230% |
ROAS | 12.6 |
Стойност на поръчките, генерирани от реклами | +310% |
Веднага след старта на рекламите постигнахме високи обороти още в първите месеци. Клиентът бе доволен от резултатите и видя за първи път реален ръст от дигитален маркетинг. Възникна нов проблем – имаше голям процент върнати поръчки поради сгрешен номер/размер. След серия от съвети от наша страна, този процент намаля. Консултирахме клиента да промени части от сайта, които объркваха потребителите, настоявахме пред програмистите за технически подобрения. И въпреки първоначалната съпротива, това се случи.
Отношения с клиента
Mojo Leather вече гледа на нас не просто като агенция, а като част от собствения си екип. Работим в пълно доверие и комуникацията е бърза, ясна и градивна. Понеже бизнесът е сезонен, през лятото рекламите бяха временно спрени. В момента:
- Планираме изграждане на изцяло нов уебсайт, този път под наше ръководство;
- Планираме стартирането на рекламни кампании и в Google Ads и TikTok Ads;
- Ще подобрим цялостното потребителско преживяване и автоматизацията на процесите.
- Успешно решихме сериозни технически проблеми, свързани с проследяването, потребителското изживяване в сайта, както и предизвикателства с оптимизирането на рекламите;
- Постигнахме отлични резултати още от първите кампании. Планирахме рекламна стратегия, ориентирана както към продажби онлайн, така и към изграждане на имидж на бранда;
- Изградихме доверие пред клиента и планираме мащабно развитие напред, включително експанзия на съседни пазари.
Ако и Вие имате онлайн магазин, който не дава резултати – ние можем да го променим.






Scaling up
Маркетингова агенция, специализирана в изграждането на бранд стратегии и дигитален маркетинг за бизнеси с амбиции за растеж.
Навигация
За нас
Услуги
Блог
Контакти
ЧЗВ
Връзки
Политика за поверителност
Политика за бисквитки
XML Sitemap
HTML Sitemap